• توسط ادمین
  • اخبار مهم

خط کش2: اندازه‌گیری و بهینه‌سازی آفلاین مارکتینگ

رویداد خط کش، یک کارگاه آموزشی و انتقال تجربه‌ی یک روزه است که در آن چهار سخنرانِ فعال در حوزه‌ی تبلیغات، مسائل و مشکلات موجود در تبلیغات آفلاین ایران را مطرح میکنند. همچنین به ارائه‌ی راهکارهای موجود و بالقوه، به ویژه استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی میپردازند. این رویداد در قالب سه کارگاه آموزشی 1 ساعته به همراه گپ و گفت، تعامل و شبکه‌سازی در دانشگاه تهران، مرکز نوآوری نکسترا برگزار خواهد شد که جزییات آن در بخش زمان‌بندی ارائه شده است. 

 

زمان‌بندی 

از 14 تا 14:15 - پذیرش و خوش آمدگویی

از 14:15 تا 14:30 - معرفی رویداد، سخنرانان کلیدی، برگزارکننده و حامیان

از 14:30 تا 15:30- کارگاه آموزشی اول (حامد خداوردی - مدیر توسعه کسب و کار گروه مه بانگ)

از 15:30 تا 16:00 - استراحت و پذیرایی + شبکه سازی

از 16:00 تا 17:00 - کارگاه آموزشی دوم  (دکتر شیما عظیما - مدیر تبلیغات استیل البرز)

از 17:00 تا 18:00 - کارگاه آموزشی سوم (محمدرضا محبوبی کمپین منیجر ارشد تپسی و امین زمانی تیم لید کمپین تپسی)

از 18:00 تا 19 - شبکه سازی، گپ و گفت دوستانه و برنامه‌ریزی برای رویدادهای آینده

 

جزییات کارگاه‌ها 

  کارگاه اول: چالش اندازه‌گیری در ایونت مارکتینگ 

  - ایونت مارکتینگ در کسب و کارهای B2B

  - هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرا

  - اندازه‌گیری و بهینه‌سازی

 

کارگاه دوم: سنجش اثربخشی تبلیغات با ابزارهای نوین

- جاذبه‌های موجود در تبلیغات

-  روش های سنتی سنجش اثربخشی تبلیغات

- الکتروانسفالوگرافی (EEG) و تبلیغات

 

کارگاه سوم: تبلیغات آفلاین هوشمند - ترفندهای اجرای یک کمپین موفق

  - معیار انتخاب رسانه

  - محاسبه میزان بازدید بیلبوردها

  - بایدها و نبایدهای طراحی و متن بیلبورد

  - نکات انجام Survey برای متن بیلبورد

  - روش‌های آنالیز اثربخشی کمپین آفلاین

 

این رویداد با حمایت نکسترا، دانشگاه تهران و شبکه آموزشی بست، توسط ادرولر برگزار می‌شود.