خط کش2: اندازهگیری و بهینهسازی آفلاین مارکتینگ
رویداد خط کش، یک کارگاه آموزشی و انتقال تجربهی یک روزه است که در آن چهار سخنرانِ فعال در حوزهی تبلیغات، مسائل و مشکلات موجود در تبلیغات آفلاین ایران را مطرح میکنند. همچنین به ارائهی راهکارهای موجود و بالقوه، به ویژه استفاده از ظرفیتهای هوش مصنوعی میپردازند. این رویداد در قالب سه کارگاه آموزشی 1 ساعته به همراه گپ و گفت، تعامل و شبکهسازی در دانشگاه تهران، مرکز نوآوری نکسترا برگزار خواهد شد که جزییات آن در بخش زمانبندی ارائه شده است.
زمانبندی
از 14 تا 14:15 - پذیرش و خوش آمدگویی
از 14:15 تا 14:30 - معرفی رویداد، سخنرانان کلیدی، برگزارکننده و حامیان
از 14:30 تا 15:30- کارگاه آموزشی اول (حامد خداوردی - مدیر توسعه کسب و کار گروه مه بانگ)
از 15:30 تا 16:00 - استراحت و پذیرایی + شبکه سازی
از 16:00 تا 17:00 - کارگاه آموزشی دوم (دکتر شیما عظیما - مدیر تبلیغات استیل البرز)
از 17:00 تا 18:00 - کارگاه آموزشی سوم (محمدرضا محبوبی کمپین منیجر ارشد تپسی و امین زمانی تیم لید کمپین تپسی)
از 18:00 تا 19 - شبکه سازی، گپ و گفت دوستانه و برنامهریزی برای رویدادهای آینده
جزییات کارگاهها
کارگاه اول: چالش اندازهگیری در ایونت مارکتینگ
- ایونت مارکتینگ در کسب و کارهای B2B
- هدفگذاری، برنامهریزی و اجرا
- اندازهگیری و بهینهسازی
کارگاه دوم: سنجش اثربخشی تبلیغات با ابزارهای نوین
- جاذبههای موجود در تبلیغات
- روش های سنتی سنجش اثربخشی تبلیغات
- الکتروانسفالوگرافی (EEG) و تبلیغات
کارگاه سوم: تبلیغات آفلاین هوشمند - ترفندهای اجرای یک کمپین موفق
- معیار انتخاب رسانه
- محاسبه میزان بازدید بیلبوردها
- بایدها و نبایدهای طراحی و متن بیلبورد
- نکات انجام Survey برای متن بیلبورد
- روشهای آنالیز اثربخشی کمپین آفلاین
این رویداد با حمایت نکسترا، دانشگاه تهران و شبکه آموزشی بست، توسط ادرولر برگزار میشود.