ما به کمک ابزار هوش مصنوعی ادرولر میتوانیم میزان اثربخشی تبلیغات شما را اندازه بگیریم. کافی است تصویر یا ویدیوی تبلیغات خود را قبل از اجرای اصلی به مدت چند روز در اختیار ما بگذارید. ما تبلیغ شما را در یک محیط آزمایشی منتشر کرده و میزان اثربخشی آن را اندازه میگیریم.
از این ابزار میتوانید برای A/B Test کمپینهای خود نیز استفاده کنید. به طور مثال میتوانید چند کمپین کاندیدا را همزمان آزمایش نموده و درنهایت کمپینی که بیشترین اثربخشی را دارد انتخاب و اجرا نمایید. همپنین میتوانید میزان اثربخشی کمپینهای جدید خود نسبت به کمپینهای گذشته را اندازه بگیرید. یا کمپین خود را با کمپینهای رقبا مقایسه نمایید.