اطلاعات تماس

  • تهران، امیرآباد، کارگر شمالی، دانشکده فنی دانشگاه تهران، مرکز نوآوری نکسترا

  • 8 الی 18

گاهی صرفاً به دلیل وجود رسانه‌های محیطی در یک منطقه گران قیمت، تصور می‌شود که خود رسانه نیز باید گران باشد. اما ممکن است عواملی مانند نصب غیر اصولی، دور بودن از مخاطب، بلاک شدن رسانه توسط المان‌های محیطی مانند درختان، درنهایت رسانه بازدید خوبی نداشته باشد. گاهی نیز ممکن است مخاطب یک برند مثلاً آقایان باشند، اما یک رسانه در مکانی نصب شده باشد که بیشترین تردد مربوط به خانم‌هاست. طبعاً چنین رسانه‌ای ممکن است برای برندهای آقایان مناسب نباشد. ادرولر قادر است اطلاعات دقیقی از هر رسانه استخراج نماید. به طوری که مشخص نماید در روز/هفته/ماه یک رسانه چقدر مخاطب میتواند داشته باشد. همچنین مخاطب‌ها به تفکیک سن و جنسیت نیز گزارش می‌شوند تا برندها و آژانس‌ها حین مدیا پلن بتوانند بهینه‌ترین رسانه‌ها را انتخاب نمایند. همچنین رسانه‌دارها نیز میتوانند برای ارزش‌گذاری اولیه یا اصلاح قیمت‌گذاری رسانه‌هایشان از ادرولر کمک بگیرند.